مزایا و معایب کامیون ایسوزو (+بررسی ارزش خرید)

مزایا و معایب کامیون ایسوزو (+بررسی ارزش خرید)

کامیون و کامیونت های ایسوزو در تناژهای مختلف، طراحی و ساخته شده اند. تنوع تناژهای کامیون های ایسوزو شامل 5 تن، 6 تن و 8 تن می شود. شرکت ایسوزو در کشور ژاپن، قرار دارد و تمام محصولات آن، ژاپنی هستند. دفتر مرکزی شرکت ایسوزو در شهر توکیو می باشد. قطعات کامیون و کامیونت های ایسوزو در تناژهای مختلف وارد ایران می شوند و در ایران مونتاژ می گردند. کامیون و کامیونت های ایسوزو جزو بهترین ماشین های سنگین و نیمه سنگین خودروسازی ژاپنی هستند. خودروهای ژاپنی فوق العاده هستند و در بازار ایران هم پرطرفدار می باشند. هر چند قیمت خودروهای ژاپنی نسبت به ماشین های چینی بالاتر است ولی کیفیت آن ها، در حد فوق العاده خوبی می باشد که قابل قیاس نیست!

کامیون و کامیونت های ایسوزو در ایران نمایندگی دارند و مشتریان می توانند به صورت مستقیم از نمایندگی ها خرید کنند. کامیونت های ایسوزو در کلاس بدون خواب، طراحی و تولید شده اند و در بازار موجود می باشند. طراحی ویژه و امکانات خاص به کار رفته در طراحی کامیون ها موجب استقبال مشتریان شده اند. امکان خرید ماشین های سنگین و نیمه سنگین دست اول (نو) ایسوزو برای برخی از مشتریان، مقدور نیست! از این رو، کامیون و کامیونت های دست دوم و استوک ایسوزو بهترین انتخاب هستند.

بررسی مزایا و معایب کامیون ایسوزو

·مزایای کامیون ایسوزو

تولید کامیون و کامیونت های ایسوزو در تناژهای مختلف، یکی از مزایای کامیون ایسوزو می باشد. کامیون و کامیونت های ایسوزو در تناژهای 5 تن، 6 تن و 8 تن طراحی و تولید شده اند. کلاس بدون خواب کامیون ها، بی نظیر است. برای بیان مزایا و معایب کامیون ایسوزو می توان به استهلاک پایین آن اشاره کرد. کامیون های 5 تنی، جایگزینی مناسبی برای نیسان هستند. عمده کاربرد کامیون های ایسوزو در درون شهر می باشد و تحت عنوان خودروهای درون شهری به فروش می رسند. یکی دیگر از مزایای این کامیون ها، کاربری متفاوت آن ها می باشد. کاربری کامیون و کامیونت های ایسوزو شامل مسقف فلزی، مسقف چادری، یخچال دار، بازی فلزی، تانکر آب، مشبک مسقف فلزی، بالابر، آتش نشانی، کفی بغل دار بازشو، زباله کش، باری چوبی، کمپرسی، باری و جرثقیل می شود.

مزایا و معایب کامیون ایسوزو

موتور به کار رفته در کامیون و کامیونت های ایسوزو از نوع فوق العاده خوبی می باشد. از دیگر مشخصات ماشین های سنگین و نیمه سنگین ایسوزو می توان به قدرت موتور، تعداد سیلندرها، حجم موتور، مدل گیربکس، سیستم ترمز و استاندارد آلایندگی یورو 4 اشاره کرد. کابین کامیون ایسوزو، نرم است. بازار خرید و فروش محصولات شرکت ایسوزو نسبت به سایر رقبا، بهتر می باشد. یکی دیگر از مزایای کامیون ایسوزو، باز شدن درب ها به صورت 90 درجه است که راننده به راحتی سوار می شود و به راحتی هم پیاده می گردد. میدان دید جلو و جانبی کامیون های ایسوزو نسبت به سایر کامیونت ها، مناسب تر است.

·معایب کامیون ایسوزو

پس از بیان مزایای ماشین های سنگین و نیمه سنگین ایسوزو، نوبت به بررسی معایب آن می رسد. یکی از معایب کامیون ایسوزو 5 تنی، کوچک بودن فضای داخلی کابین برای راننده است. متاسفانه، طراحی این مدل کامیون برای درون شهر می باشد و برای سفرهای بین استانی، مناسب نیست! از طرفی، بار کم تری در این کامیون ها جا می شود و کارایی کم تری نسبت به سایر کامیون ها دارند. یکی از معایب کامیون ایسوزو، ضعیف بودن سیستم ترمز آن نسبت به رقبای چینی است. از طرفی، هزینه های تعمیر موتور و برطرف کردن نواقص فنی خودروهای ایسوزو، به صورت چشمگیری بالا می باشد. در آخر، به منظور بررسی مزایا و معایب کامیون ایسوزو می توان گفت که کامیون و کامیونت های ایسوزو، فاقد کروز کنترل هستند.

ماشین های سنگین و نیمه سنگین ایسوزو، ارزش خرید دارند یا نه؟

قطعا شما هم تعریف ماشین های سنگین و نیمه سنگین را شنیده اید! پس از بررسی مزایا و معایب کامیون ایسوزو می توان به این سوال پاسخ داد. آیا خرید ماشین های سنگین و نیمه سنگین ایسوزو، ارزش دارد یا نه؟ در بازار ایران، خودروهای ژاپنی دست اول و کارکرده، موجود هستند. قاعدتا خرید ماشین های دست اول و نو، گران تر از ماشین های دست دوم و استوک می باشد. کیفیت ماشین های ژاپنی نسبت به تولیدات آسیایی، بالا است. حتی می توان کیفیت ماشین های ژاپنی را با ماشین های اروپایی مقایسه کرد! از طرفی، نمایندگی ها در ایران فعال هستند و به مشتریان، خدمات ارائه می کنند. با خیال راحت خرید کنید!

پست قبلی

بزرگترین وارد کننده قطعات بدنه کامیون و کامیونت

پست بعدی

5 تمرین برای اینکه هنگام رانندگی کمردرد نگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید