مزایا و معایب کامیون فوتون (+بررسی ارزش خرید)

مزایا و معایب کامیون فوتون (+بررسی ارزش خرید)

مزایا و معایب کامیون فوتون، ارزش خرید کامیون های فوتون را مشخص می کند. مبدا برند انواع کامیون فوتون، کشور چین است که مونتاژ و خدمات پس از فروش آن ها توسط مجموعه سایپا دیزل در ایران صورت می گیرد. کامیون های فوتون جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین ماشین های سنگین و نیمه سنگین در ایران هستند. امکان خرید کامیون های فوتون به صورت نقدی و قسطی فراهم شده است. از طرفی، این ماشین های سنگین و نیمه سنگین پرطرفدار، هم به صورت نو و هم به صورت استوک در بازار موجود می باشند. یکی از دلایل محبوبیت فوتون در بازار، تکنولوژی به کار رفته در ساخت شاسی و موتور می باشد که منطبق بر تکنولوژی کمپانی های بزرگی چون مرسدس بنز و Cummins است.

از این رو، نگاه رانندگان و مالکان ماشین های سنگین و نیمه سنگین، به انواع کامیون فوتون تغییر کرده است. نگاه جهانی نسبت به کامیون های چینی تغییر کرده است. کامیون های فوتون در تناژها و مدل های مختلفی ساخته شده اند و برای هر نیازی مناسب می باشند. از این کامیون ها به منظور حمل بار، حمل زبانه و کشنده استفاده می شود. کمپانی فوتون امکان انتخاب فواصل محوری و اوزان مختلف را برای انواع کامیون های خود، فراهم کرده است.

بررسی مزایا و معایب کامیون فوتون

  • مزایای استفاده از کامیون فوتون

مزایا و معایب کامیون فوتون در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از مزایای کامیون فوتون، داشتن استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. کمپانی فوتون، کامیون های مختلفی را با تناژهای متنوع ساخته است. قدرت موتور کامیون فوتون بر اساس اسب بخار نسبت به دور در دقیقه محاسبه می شود و نسبت به کامیون های محبوب، عالی است. علاوه بر این، حداکثر گشتاور کامیون های فوتون هم جزو مزایای آن به حساب می آید. حداکثر گشتاور ماشین های سنگین و نیمه سنگین بر اساس دور در دقیقه حساب می شود. کامیون های فوتون مجهز به 4 سیلندر هستند. یکی دیگر از مزایای کامیون فوتون، تنوع در مدل می باشد. ظرفیت روغن و مایع خشک کننده این ماشین های سنگین و نیمه سنگین در حد قابل توجهی است.

مزایا و معایب کامیون فوتون

تجهیزات انواع کامیون فوتون شامل کولر، قلاب یدک کش، دنده پنج، زاپاس بند، بکسل بند جلو، جلیقه شبرنگ، کپسول آتش خاموش کن، چراغ چشمک زن، گاز دستی، برف پاک کن دو سرعته، لاستیک زاپاس، مثلث خطر، چراغ مه شکن جلو و عقب، شیشه بالابر برقی، جعبه ابزار کنار کشی، قفل مرکزی، ترمز موتور، فیلتر ذرات دوده، کمربند ایمنی، رادیو پخش CD، جک هیدرولیکی و جعبه ابزار کنار شاسی می شود. قیمت کامیون های فوتون، مناسب می باشد. از طرفی، در بازار کامیون های استوک موجود هستند.

  • معایب استفاده از کامیون فوتون

کامیون فوتون همانند سایر ماشین های سنگین و نیمه سنگین، معایبی دارد. کمپانی فوتون، تمام تلاش خود را کرده است تا ماشینی با کیفیت بالا تولید کند ولی کیفیت پایین طراحی داخلی و هندلینگ نامناسب آن، از بزرگ ترین نقاط ضعف کامیون های فوتون به حساب می آیند. مزایا و معایب کامیون فوتون محدود به موارد ذکر شده فوق، هستند.

آیا کامیون های فوتون، ارزش خرید دارند یا نه؟

پیش تر راجع به مزایا و معایب کامیون فوتون صحبت شد. هر چند کامیون های فوتون، رقیب کامیون های اروپایی نیستند ولی فوق العاده پر قدرت هستند. کامیون های فوتون تحت کنترل راننده می باشد ولی به خوبی واکنش نشان می دهد. اگر چه هندلینگ کامیون های فوتون و عملکرد فرمان در سرعت های بسیار بالا، فوق العاده رضایت بخش است ولی با چند حرکت کوچک می توان کامیون را در مسیر مستقیم هدایت کرد. از طرفی، می توان کامیون چینی را با قیمت فوق العاده مناسب تهیه کرد. قیمت کامیون های فوتون، قیمت پایه بازار می باشد. با بررسی مزایا و معایب کامیون فوتون می توان به این نتیجه رسید که خرید کامیون های فوتون، ارزشمند است. در نظر داشته باشید که کامیون های فوتون دارای گارانتی 2 ساله هستند.

فراموش نکنید که کامیون های فوتون را می توان به صورت نو و استوک از بازار خرید کرد. خرید کامیون های فوتون نسبت به سایر کامیون های چینی ارزشمند است. البته با توجه به مزایای کامیون های فوتون، باید گفت که با قیمت های موجود نمی توان کامیونی با این کیفیت پیدا کرد. ناگفته نماند که چکاپ های دوره ای را فراموش نکنید!

پست قبلی

اسم و آدرس فروشندگان لوازم یدکی کامیون در مشهد

پست بعدی

قیمت سپر جلو کامیون (+لیست قیمت به روز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید