مزایا و معایب کامیون فاو (+ بررسی ارزش خرید)

مزایا و معایب کامیون فاو (+ بررسی ارزش خرید)

شرکت خودروسازی فاو از سال 1953 در کشور چین شروع به فعالیت کرده است. شرکت خودروسازی فاو، اولین شرکت خودروسازی چینی می باشد که در زمینه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین فعالیت دارد. از جمله محصولات این کمپانی می توان به انواع کامیونت ها، کشنده ها و کمپرسی ها اشاره کرد. انواع کامیون های کمپانی فاو بر اساس وزن قابل حمل (بر اساس تن)، دسته بندی می شوند. کامیون فاو در دو مدل 6 تن (تایگر) و 8 تن در بازار ایران به فروش می رسد. تحمل وزن کامیونت 8 تنی بیشتر از کامیونت 6 تنی می باشد. از طرفی، طول شاسی، عرض و محورهای کامیونت 8 تنی به مراتب بیشتر از کامیونت 6 تنی هستند. مشتریان، کامیونت 6 تنی را برای استفاده درون شهری تهیه می کنند. کامیونت 8 تنی فاو برای استفاده برون شهری کاربرد دارد.

با مطالعه مزایا و معایب کامیون فاو می توان ارزش خرید آن را بررسی کرد. قطعات و تجهیزات کامیون فاو با قیمت های فوق العاده مناسبی در بازار موجود هستند. کمپانی های خودروسازی چینی در حال پیشرفت و توسعه هستند. نمایندگی های کمپانی چینی فاو در سراسر ایران فعال هستند تا مشتریان بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند.

بررسی مزایای کامیون فاو

مزایا و معایب کامیون فاو شامل موارد متعددی می شود. یکی از مزایای کامیون فاو، وجود نمایندگی در ایران است. از این رو، مشتریان می توانند با به راحتی به نمایندگی مراجعه کنند و نیاز خود را برطرف نمایند. خوشبختانه، پیدا کردن لوازم یدکی های چینی در ایران، فوق العاده ساده می باشد. در عوض، پیدا کردن لوازم یدکی های اروپایی، سخت و دشوار است. عمر مفید ماشین های سنگین و نیمه سنگین، طولانی می باشد. قیمت محصولات چینی نسبت به محصولات اروپایی و آمریکایی، مناسب تر است. از طرفی، امکان خرید قسطی هم برای مشتریان فراهم شده است. ماشین های سنگین و نیمه سنگین فاو هم به صورت نو و دست اول و هم به صورت دست دوم در بازار ایران موجود می باشند.

مزایا و معایب کامیون فاو

علاوه بر موارد نام برده، مزایای کامیون فاو محدود نیست! در این میان، می توان به قدرت موتور، گشتاور بالای آن، گیربکس، شیشه های برقی، سیستم سوخت رسانی دیزلی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو، تهویه مطبوع، اینتر کولر، توربو شارژر و سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترل گرهای الکترونیکی جهت برقراری تعادل در سطوح لغزنده اشاره کرد. در ساخت کامیونت های فاو، استاندارد آلایندگی یورو 5 رعایت شده است. در ساخت کامیونت های فاو از کپسول آتش نشانی، سیستم تعلیق بادی صندلی ها، عایق صوتی و حرارتی، آینه بغل برقی، سیستم ترمز هیدرولیکی و سیستم سوخت رسانی کامان ربل با پمپ انژکتوری بوش استفاده شده است.

بررسی معایب کامیون فاو

پیش تر مزایای کامیون فاو بررسی شد و حالا نوبت به بررسی معایب کامیون فاو می رسد. از گذشته تا به امروز، تفکر مردم به محصولات چینی، مثبت نبوده است. از این رو، مشتریان در برابر خرید ماشین های سنگین و نیمه سنگین فاو مقاومت می کنند. در حالی که کیفیت کامیون های فاو در حد مناسبی است. یکی از معایب کامیون فاو، بازار دست دوم ضعیف آن است. مشتریان، به دلیل داشتن دید منفی به محصولات چینی، سراغ بازار دست دوم نمی روند. یکی دیگر از معایب کامیون فاو، وجود مشکلات فنی در سیلندر و سرسیلندر آن ها است. هر چند، در تولیدات جدید، این مشکل برطرف شده است و شاهد هیچ گونه ضعفی نیستیم!

بررسی ارزش خرید ماشین های سنگین و نیمه سنگین برند فاو

پس از بررسی مزایا و معایب کامیون فاو می توان ارزش خرید آن را بررسی کرد. هر خودرویی، مزایا و معایبی دارد. از این رو، میزان مزایای کامیون فاو نسبت به معایب آن، فوق العاده بیشتر است. آیا خرید کامیون فاو، ارزش دارد؟ بله، خرید ماشین های سنگین و نیمه سنگین فاو، ایده خوبی است. علاوه بر کیفیت مناسبی که دارند، فوق العاده کاربردی هستند. ناگفته نماند که نمایندگی های فروش برند فاو، امکان خرید قسطی و نقدی را فراهم کرده اند تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کنند. خرید ماشین های سنگین و نیمه سنگین فاو دست اول به مراتب هزینه بیشتری می خواهد ولی خرید ماشین های کارکرده، هزینه کم تری می طلبد. با صرف مبالغ کم، خودروهای باکیفیت تهیه نمایید و از کارایی آن، بهره مند شوید. ناگفته نماند که تهیه قطعات کامیون های فاو، آسان می باشد.

پست قبلی

خرید کابین و قطعات بدنه ایسوزو

پست بعدی

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کامیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید