خرید بهترین لوازم یدکی ماشین سنگین از کابیون

لوازم یدکی ماشین سنگین

لوازم یدکی ماشین سنگین به آن دسته از قطعات و ابزاری اشاره دارد که هنگام بروز مشکل و خرابی آنها را جایگزین قطعات اصلی می کنند. تامین لوازم یدکی انواع ماشین های سنگین برای صاحبان آنها، یک امر ضروری است؛ زیرا در صورت بروز مشکل و استهلاک قطعات، ماشین دیگر قادر به حرکت نخواهد بود. شما صاحب هر نوع ماشین سنگین با هر برندی باشید، باید در زمان های معین دست به تعویض برخی قطعات مهم و پرمصرف خودروهای سنگین بزنید. تعویض قطعات پرمصرف ماشین سنگین، به افزایش طول عمر خودرو و بهبود عملکرد آن کمک شایانی می کند. برای مثال اگر شما لنت ترمز را به موقع تعویض کنید، دیگر شاهد اصطکاک کاسه چرخ و یا دیسک ترمز نخواهید بود.

لوازم یدکی ماشین سنگین کدام ها هستند؟

عموما، لوازم یدکی ماشین سنگین به دو گروه مصرفی و یدکی تقسیم بندی می شوند. لوازم مصرفی، آن دسته از قطعاتی هستند که بعد استفاده طولانی و تحمل دما، فشار و اصطکاک، کارایی خود را از دست داده و باید تعویض شوند. در این گروه می توان به انواع روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر گازوئیل، لاستیک، شیلنگ های انتقال هوا، لنت ترمز، دیسک و کلاچ اشاره کرد. کاربرد قطعات یدکی در ماشین سنگین با لوازم یدکی مصرفی فرق می کند. بارزترین تفاوت آنها در این است که لوازم مصرفی بعد از اتمام عمر مفیدشان باید حتما تعویض شوند. در حالی که لوازم یدکی ماشین سنگین، اگر به خوبی مورد استفاده قرار بگیرند، به تعویض و جایگزینی کمتری نیاز دارند. از جمله این قطعات می توان به شاسی، گیربکس، دیفرانسیل، سیستم انتقال سوخت و کابین اشاره کرد. سایر قطعات مهم ماشین سنگین می توان به توربو شارژر، جک و آچار، تاخوگراف و لوازم یدکی بدنه اشاره کرد.

آشنایی با قطعات ماشین سنگین

چگونه لوازم یدکی ماشین سنگین را تهیه کنید؟

برای تهیه لوازم یدکی ماشین سنگین، فقط کافی است به فروشگاه های فروش انواع قطعات ماشین سنگین مراجعه کنید. حتما به سراغ فروشگاه هایی بروید که قطعات اصل، اورجینال و با کیفیتی را عرضه می کنند. البته برخی نیز خرید اینترنتی را ترجیح می دهند و برای تهیه لوازم یدکی کامیون و سایر ماشین های سنگین از برندهای فاو، فوتون، ایسوزو، دانگ فنگ و کاویان، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کامیون را انتخاب می کنند. در سایت های فروش انواع قطعات ماشین، لیست قطعات پرمصرف ماشین سنگین در اختیار مشتریان قرار دارد. فقط کافی است قطعه متناسب با برند ماشین را انتخاب نمایید. از جمله نکات طلایی که در هنگام تامین لوازم و قطعات یدکی ماشین سنگین باید رعایت کنید، شامل توجه به کیفیت محصول، قیمت محصول، کشور سازنده، برند و جنس قطعات می باشد.

جمع بندی مطالب

تهیه لوازم یدکی ماشین سنگین برای تمامی صاحبان خودروهای سنگین یک ضرورت است. ماشین های سنگین جزو وسایل نقلیه ای هستند که در ناوگان حمل و نقل هر کشوری نقش مهمی را ایفا می کنند. به همین خاطر هنگام بروز مشکل، خرابی، استهلاک و حادثه باید تعویض شوند. تامین قطعات یدکی با کیفیت و متناسب با برند ماشین، قیمت مناسب، دسترسی آسان به قطعات و نحوه خرید آنها جزو مسائلی هستند که ذهن رانندگان را درگیر کرده است. بهترین شیوه خرید، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی قطعات سنگین می باشد. در این فروشگاه ها قطعات ماشین های سنگین از برندهای مختلفی چون فاو، فوتون، کاویان، ایسوزو و دانگ فنگ در اختیار مشتریان است. برخی از قطعات ماشین سنگین باید به صورت روتین و دوره ای تعویض شوند. از این لوازم مصرفی می توان به فیلترها، روغن ها، لنت ترمز، دیسک ترمز و کلاچ اشاره کرد. برخی از قطعات که به آنها لوازم یدکی می گویند، در صورت استفاده بهینه به تعویض نیاز ندارند.

پست قبلی

لوازم یدکی ماشین سنگین چیست؟

پست بعدی

پرمصرف ترین و پرخرج ترین کامیون های ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید