قیمت و خرید لوازم یدکی فوتون

قیمت و خرید لوازم یدکی فوتون

معمولا مشتریان هنگام انتخاب انواع خودروهای فوتون به دو گزینه توجه می کنند. اول اینکه میزان دسترسی به لوازم یدکی چقدر است؟ دوم اینکه قیمت و خرید لوازم یدکی فوتون چگونه است؟ این دو مورد جزو فاکتورهای مهمی است که اغلب مشتریان هنگام خرید انواع محصولات فوتون مانند کامیون ها و کشنده ها به آن توجه بیشتری دارند. لوازم یدکی خودرو در حقیقت به قطعات بدنه و سیستم خودروها اشاره دارد که بعد از مدت مشخصی دچار استهلاک شده و نیاز به تعویض دارند.

در صورتی که قطعات فرسوده با لوازم یدکی جدید جایگزین نشوند، خودرو آسیب دیده و عملکرد آن مختل می شوند. تامین لوازم یدکی از نمایندگی های فروش معتبر نیز جزو مواردی است که مشتریان به آن اهمیت می دهند. در صورتی که مصرف کنندگان نتوانند نیازمندی های لازم، مانند لوازم یدکی را با قیمت مناسب فراهم کنند، با چالش های زیادی روبه رو می شوند.

قیمت و خرید لوازم یدکی فوتون

لوازم یدکی چیست و چه قطعاتی شامل لوازم یدکی فوتون می شود؟

قبل از اینکه به سراغ قیمت و خرید لوازم یدکی فوتون بروید، باید با کلیه محصولات، قطعات جانبی و یدکی فوتون آشنایی داشته باشید. در صورتی که این قطعات را به خوبی بشناسید، تصمیم گیری درباره خرید آنها آسان تر خواهد بود. عموما لوازم یدکی به محصولاتی اشاره دارند که مشابه قطعات به کار رفته در خودروها هستند. این قطعات بر اساس کیفیت ساخت، شرکت های سازنده و طول عمر مفید متفاوت می باشند. در خودروهای فوتون مانند کامیونت ها، قطعات پرمصرف و پرکاربرد به شکل ذیل طبقه بندی می شوند:

  • موتور خودرو: موتور بی شک مهم ترین قطعه یک خودرو موتور است و زمانی که آسیب ببیند، ماشین از کار می افتد. در سیستم موتور، بارزترین تجهیزات و لوازم یدکی شامل سرسیلندر، سیستم اگزوز و سوخت رسانی است.
  • استارت: اولین بخش حرکتی خودرو به استارت اختصاص دارد که وظیفه روشن و خاموش کردن ماشین را به عهده دارد. تبدیل نیروی الکتریسیته به نیروی مکانیکی برای حرکت خودرو، نیازمند موتور الکتریکی است. در صورت بروز مشکل در این بخش از ماشین فوتون، باید قطعات جدید بکار برده شود.
  • لوازم یدکی برای سیستم ترمز: قیمت و خرید لوازم یدکی فوتون به ویژه سیستم ترمز یکی از مهم ترین مسائلی است که مشتریان باید به آن توجه کنند. در واقع ترمز و دیسک ترمز دو قطعه مهم در خودرو می باشند که در صورت خرابی، حوادث جبران ناپذیری را ایجاد می کنند.
  • تامین لوازم یدکی سیستم خنک کننده: پروانه و فن دو قطعه مهم در سیستم خنک کننده ماشین ها به ویژه کامیون می باشد. وجود این سیستم در خودروها باعث می شود که سایر قطعات در نتیجه حرارت بالا خراب نشوند. برای عملکرد بهتر ماشین های فوتون، حتما باید قطعات این سیستم تعویض شوند.
  • شمع و وایر شمع: از قطعات مصرفی سیستم خودرو، شمع است. شمع خودرو با کمک وایر شمع، اولین استارت را امکان پذیر می کند. چنانچه این قطعه آسیب ببیند، باید با قطعه نو جایگزین شود.
  • لوازم یدکی بدنه خودرو فوتون: بیشترین تجهیزاتی که در خودروهای فوتون بکار می روند، شامل چراغ های جلو و عقب خودرو، درب ها، آیینه ها، گلگیر، سپر و جلوپنچره ها می باشند.

جمع بندی مطالب

قیمت و خرید لوازم یدکی فوتون از جمله دغدغه هایی است که مشتریان با آن سروکار دارند. تامین لوازم یدکی کامیون و سایر محصولات جزو مواردی می باشد که دست اندرکاران شرکت خودروسازی فوتون بر روی آن تمرکز دارند. معمولا برای خرید لوازم یدکی خودروهای فوتون، شرایط فروش اینترنتی فراهم شده است و نمایندگی های زیادی در زمینه فروش قطعات برندهایی مانند ایسوزو، فاو، فوتون، دانگ فنگ و کاویان فعالیت می کنند.  

پست قبلی

فرق ایسوزو 6 تن با 8 تن

پست بعدی

بررسی مشخصات فنی کامیونت کاویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید