قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ

قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ

در قسمت جلوبندی و موتور خودرو قطعات زیادی وجود دارند. یکی از این قطعات مربوط به دیسک و صفحه کلاچ می باشد. در واقع دیسک و صفحه، جزو مهم ترین قطعات خودرو به حساب می آیند و در صورت خرابی قابل تعویض هستند. عملکرد دیسک و صفحه خودرو به این شکل است که کلاچ میان موتور و گیربکس قرار گرفته و نیروی چرخشی پیشرانه را به سوی چرخ ها و گیربکس انتقال می دهد. این قطعات در کامیون ها یکی از اجزای مهم می باشند. مخصوصا اینکه، کامیون ها مسافت های بیشتری را طی می کنند و احتمال از بین رفتن دیسک و صفحه زیاد است. به همین خاطر، قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ برای رانندگان یک فاکتور مهم تلقی می شود. معمولا دیسک و صفحه جزو قطعات پرمصرف ماشین سنگین محسوب می شوند. نبود این دو قطعه در کامیون، باعث جا نرفتن دنده در آن می شود و در نتیجه خودرو در مرحله حرکت قرار نمی گیرد. 

قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ

عوامل موثر در تعیین قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ

برای تعیین قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ عوامل مختلفی چون نوع مدل،کیفیت، برند شرکت سازنده، عمر قطعات و نوع بسته بندی محصول تاثیر می گذارند. ماشین های سنگینی مانند دانگ فنگ، دارای استهلاک بیشتری هستند و قطعات این نوع خودروها در معرض خرابی و آسیب قرار می گیرند. از جمله قطعاتی که آسیب بیشتری می بیند، دیسک و صفحه کلاچ است که باید مدام توسط رانندگان بررسی شود. پارامتر مهمی که در قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ تاثیر دارد، استفاده از قطعات مرغوب درون ساختاری آنها است. لنت مهم ترین قطعه داخل دیسک و صفحه می باشد که سبب جا رفتن دنده و جلوگیری از کاهش سرعت در کامیون دانگ فنگ می شود.

خودروهای سنگین و نیمه سنگین، در جاده ها به ناهمواری های زیادی بر می خورند. صاحبان آنها باید از دیسک و صفحه با لنت های مرغوب و عمر مفید بالا استفاده کنند تا از گیرپاژ هنگام نیم کلاچ پیشگیری شود. در حال حاضر شرکت های سازنده انواع قطعات کامیون ها به این نکات توجه زیادی کرده و لوازم یدکی با کیفیت و مرغوب به بازار عرضه می کنند. فاکتور مهمی که در تولید انواع دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ در نظر گرفته شده، استفاده از 9 فنر برای افزایش راندمان و کارایی خودرو می باشد. بهترین راهکارهای جلوگیری از آسیب رسیدن به دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ عبارت هستند از:

  • استفاده از قطعه یدکی با کیفیت
  • تعویض دیسک و صفحه در هر 100 هزار کیلومتر
  • استفاده از نیم کلاچ کمتر
  • خلاص کردن دنده و رها کردن کلاچ در ترافیک ها
  • عدم حمل بار بیشتر

جمع بندی مطالب

قیمت دیسک و صفحه کامیون دانگ فنگ جزو پارامترهایی است که صاحبان این خودروها به آن توجه نشان می دهند. معمولا در تعیین قیمت این قطعات عواملی مثل برند، کشور سازنده، نوع کامیون، کیفیت قطعات، نوع بسته بندی و اورجینال و اصل بودن موثر هستند. انواع قطعات یدکی کامیون هایی مانند دانگ فنگ، فاو، فوتون، ایسوزو و کاویان توسط فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کامیون عرضه می شود. لیست قیمت قطعات کامیون مانند دیسک و صفحه در این فروشگاه ها معین است و شما می توانید با توجه به مدل و برند، آنها را به صورت آنلاین خریداری نمایید. از آنجا که کامیون های مختلف مانند دانگ فنگ مدت زمان بیشتری را در جاده ها طی می کنند، لازم است هر 100 هزار کیلومتر دیسک و صفحه کامیون را تعویض کنند. استفاده از نیم کلاچ کمتر، عدم حمل بار بیشتر و استفاده از قطعات یدکی با کیفیت، عمر مفید دیسک و صفحه را افزایش می دهد.

پست قبلی

لوازم برقی کامیون ایسوزو

پست بعدی

مشخصات فنی کامیون ایسوزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید