قیمت اتاق عقب ایسوزو

برند ایسوزو (isuzu) یکی از بهترین تولیدکنندگان کامیون در ژاپن است که به خاطر کیفیت بالای محصولات این کارخانه در بین مشتریان محبوبیت بالایی دارد. این شرکت ژاپنی در زمینه تولید انواع ماشین های باری، کامیون های سبک و سنگین زبانزد بوده و یکی از رقبای مهم شرکت های اروپایی به حساب می آید. در ایران نیز مونتاژ کامیونت های ایسوزو در شرکت بهمن دیزل انجام می شود و محصولات خود را در سه مدل کامیون های ایسوزو 5.2 تنی، 6 تنی و 8 تنی در اختیار مشتریان قرار می دهد. یکی از مهم ترین نیازهای مشتریان هنگام خرید محصولات ایسوزو، تامین لوازم یدکی کامیون است.

شاخص ترین لوازم یدکی محصولات ایسوزو، اتاق عقب می باشد. با توجه به کیفیت محصول، قیمت اتاق عقب ایسوزو متغیر است. به دلیل استقبال از انواع کامیونت های ایسوزو در ایران، شرکت های مختلفی در زمینه تولید لوازم یدکی مشغول به فعالیت هستند و انواع اتاق های عقب کامیون هایی مانند فاو، دانگ فنگ، فوتون و کاویان را تولید می کنند. این محصولات به صورت متنوع در بازار عرضه شده و مشتریان می توانند با توجه به نیازشان، آنها را خریداری نمایند.

قیمت اتاق عقب ایسوزو

عوامل موثر در تعیین قیمت اتاق عقب ایسوزو

تعیین قیمت اتاق عقب ایسوزو به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابعاد سفارش، نوع کامیون، متریال به کار برده شده، زمان تولید، نصب و نوع اتاق جزو فاکتورهایی هستند که در بهای تولید اتاق عقب برای کامیون ایسوزو تاثیر دارند. یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین بهای تمام شده اتاق عقب این نوع کامیون ها تاثیر دارد، ابعاد سفارش می باشد. مشتریان می توانند در اندازه های مختلف، سفارشات خود را به تولیدکنندگان اعلام کرده و با توجه به درخواست شان، اتاق عقب ساخته شود. به طور کلی در قیمت ساخت اتاق های عقب موارد ذیل مورد توجه مشتریان است:

  • انواع اتاق ها: اتاق هایی که به تولید می رسند شامل انواع مختلفی مانند اتاق چادری، اتاق چادری مسقف، اتاق کفی، اتاق کفی بغل دار چادری، انواع اتاق با کاربری حمل، اتاق ایسوزو، کاویان، فاو، دانگ فنگ و فوتون می باشد.
  • وزن اتاق ها: کامیونت ایسوزو در سه مدل 6،8 و 5.2 تنی به بازار عرضه می شود که بر طبق آن نیز اتاق ها ساخته می شوند. وزن کامیونت ها در قیمت ساخت تاثیر می گذارد.
  • مواد اولیه به کار رفته در تولید اتاق عقب: متریال هایی مانند فلز و چوب در تولید انواع اتاق ایسوزو به کار برده می شوند.
  • مراحل تولید: طراحی، ساخت اسکلت، جوشکاری، شاسی گذاری، رنگ آمیزی آستر، بتونه کاری و رنگ آمیزی پایانی جزو مراحل تولید اتاق های ایسوزو می باشد.

زمان تحویل اتاق، نصب و خدمات پس از فروش جزو فاکتورهایی است که مشتریان در انتخاب و تعیین قیمت به آن توجه دارند. نوع استفاده از کامیونت های ایسوزو در تولید مدل های مختلف اتاق عقب در نظر گرفته می شود. برای مثال اگر کامیونت های ایسوزو در انواع شرکت های باربری و حمل ونقل استفاده می شوند، اتاق های عقب با توجه به نوع محصولاتی که قابل حمل هستند، ساخته می شوند. حمل نوشابه، آب معدنی، حمل مرغ و جوجه، حمل موتور سیکلت و سایر محصولات نوع اتاق را تعیین می کنند.

جمع بندی برای خرید اتاق عقب ایسوزو

معمولا قیمت اتاق عقب ایسوزو متغیر می باشد. هنگام خرید اتاق های عقب ایسوزو، به خصوص انواع حمل بار برای مشتریان ویژگی های مختلفی مد نظر است. برای آنها سبکی، جنس، مقاومت، استحکام و عایق بودن در برابر سرما، گرما، باد و بارندگی حائز اهمیت است. به همین خاطر اغلب سازندگان هنگام تولید محصولات به این فاکتورها بسیار توجه می کنند تا رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. خریداران نیز به سراغ مجموعه هایی می روند که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کنند.

پست قبلی

مقایسه کامیون ایسوزو و دانگ فنگ

پست بعدی

لوازم یدکی کامیون فوتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید