قیمت شیشه جلو کامیون دانگ فنگ

قیمت شیشه جلو کامیون دانگ فنگ

همزمان با تولید محصولات دانگ فنگ در ایران، تامین لوازم یدکی کامیون دانگ فنگ در ایران نیز جزو چالش های سازندگان قرار گرفت. بر همین اساس قیمت انواع قطعات یدکی مانند قیمت شیشه جلو کامیون دانگ فنگ برای رانندگان اهمیت زیادی دارد. در دهه اخیر، حضور کامیون های دانگ فنگ در ایران به علت تحریم های بین المللی رونق زیادی داشته است. شریک تجاری کمپانی دانگ فنگ در ایران، سایپا دیزل، کامیون ها، کشنده ها و تریلی های دانگ را در ایران تولید می کند. بیشتر مشتریان این محصولات را با نام کاوه و البرز می شناسند. از آنجا که شیشه جلوی خودرو مستقیم با حفظ ایمنی و امنیت سرنشینان ارتباط دارد، کیفیت شیشه تولید شده حائز اهمیت است. شیشه های کامیون دانگ فنگ با تکنولوژی خاصی طراحی شده که وظیفه آنها محافظت از راننده در مقابل اتفاقات احتمالی است. هنگام شستشو شیشه کامیون دانگ فنگ، دقت بیشتری داشته باشید؛ زیرا قیمت آنها نسبتا گران است.  

قیمت شیشه جلو کامیون دانگ فنگ

نکاتی که در قیمت شیشه کامیون دانگ فنگ تاثیر دارد

معمولا در تعیین قیمت شیشه کامیون دانگ فنگ نکات مهمی دخیل هستند. رانندگانی که مجبور به تعویض شیشه خودرو هستند، باید به این نکات توجه کنند؛ زیرا چنانچه گفتیم، شیشه های خودروهای دانگ فنگ نسبتا گران هستند. اگر قصد خرید شیشه جلو دارید، باید موارد ذیل را در نظر داشته باشید:

  • روی شیشه خودرو حباب، برآمدگی یا خطوط اضافه وجود نداشته باشد.
  • علامت استاندارد بر روی شیشه حتما درج شده باشد.
  • مطمئن باشید، شیشه جلو کامیون از ضریب ایمنی بالایی برخوردار است.
  • توجه کنید، برای ساخت شیشه جلو از کدام متریال استفاده شده است.
  • شکل و اندازه شیشه حتما متناسب با مدل کامیون باشد.

جنس شیشه جلو کامیون های دانگ فنگ چیست؟

تکنولوژی جدید در قیمت شیشه جلو کامیون دانگ فنگ تاثیر بیشتری دارد. تا قبل ورود تکنولوژی جدید در ساخت شیشه های ماشین، از شیشه های معمولی استفاده می کردند که با بروز حوادث، به سرنشینان صدمات جبران ناپذیری وارد می شد. در ساخت شیشه های جلویی کامیون ها لمینت به کار برده می شود. شیشه لمینت از دو ورقه شیشه ای و یک لایه پلی وینیل تشکیل شده است. ورقه میانی برای جلوگیری از شکسته شدن شیشه در نتیجه ضربات به کار می رود. این نوع شیشه به علت مقاومت بسیار بالا، در قسمت جلو کامیون مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این نوع شیشه این است که در صورت وارد شدن ضربه، به دلیل لایه P.V.B یکپارچه بوده و در نتیجه فرو نمی ریزد. شیشه های لمینت، قابلیت ترمیم دارند و اگر ضربه شدید نباشد، به جای تعویض می توان، ترمیم کرد.

علاوه بر جنس، در قیمت شیشه جلو کامیون دانگ فنگ، عوامل دیگری نیز موثر هستند. در حال حاضر به علت پیشرفت در صنعت اتومبیل سازی و اضافه کردن آپشن های جدید به شیشه های جلو و عقب، مانند سنسور نور و باران، خط گرمکن (هیتر)، دوربین رادار و هدآپ، قیمت آنها را بالا برده است. در کل شیشه جلویی در تمامی خودروها جزو لوازم یدکی بدنه مهم به شمار می رود. این قطعه علاوه بر اینکه در تامین ایمنی رانندگان تاثیر دارد؛ در برابر گرما، سرما، باد و باران نیز نقش کلیدی دارد.

 البته کیفیت شیشه جلویی فقط مربوط به محصولات دانگ فنگ نیست، بلکه درباره کامیون هایی مانند فاو، کاویان، ایسوزو و فوتون نیز صدق می کند. اگر به تعویض شیشه جلو نیاز پیدا کردید، آنها را از فروشگاه های معتبر تامین کنید. معمولا در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کامیون، انواع مختلف شیشه های جلو کامیون با برندهای مختلف موجود است. در این فروشگاه ها قیمت شیشه جلو کامیون دانگ فنگ و نوع جنس برند محصول کاملا مشخص می باشد.    

پست قبلی

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کامیون

پست بعدی

راهنمای خرید لوازم یدکی ماشین سنگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید