قیمت سپر جلو کامیون (+لیست قیمت به روز)

قیمت سپر جلو کامیون (+لیست قیمت به روز)

سپر جلو کامیون جزو لوازم یدکی ماشین های سنگین و نیمه سنگین می باشد. قیمت سپر جلو کامیون، بسته به مدل کامیون و کامیونت و برند آن، متغیر است. سپر جلو کامیون، قطعه ای از جنس فلز یا پلاستیک می باشد. زمانی که خودرو، تصادف می کند، اولین بخشی که آسیب می بیند، سپر جلوی آن است. در تصادفاتی که فشار به کابین وارد می شود، در ابتدا سپر جلو دچار آسیب می شود. سپر جلو کامیون، نقش محافظتی را بازی می کند. هر خودرویی، دو نوع سپر دارد، یکی سپر جلو و دیگری سپر عقب. سپر عقب، پشت خودرو نصب می شود. سپر جلوی خودرو از سه قسمت اصلی، پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر تشکیل شده است.

پیشانی سپر جلو کامیون، قسمت ظاهری و زیبایی سپر خودرو می باشد و به قدری سبک است که تحمل ضربه های محکم متوالی را ندارد. پیشانی سپر جلو کامیون نمی تواند ضربه های زیاد را تحمل کند. جاذب سپر جلو کامیون، برای از بین بردن انرژی جنبشی وارده بر سپر خودرو، طراحی شده است. تیر عرضی سپر، بخشی از سپر جلو می باشد که با جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های اساسی، مانع آسیب دیدن خودرو می شود. تیر عرضی سپر در برابر ضربه های کوچک، مقاومت بالایی دارد. سپر جلو کامیون و کامیونت، یکی از مهم ترین اصلی ترین اجزای خودرو می باشد. فرض کنید، خودروها فاقد سپر جلو باشند! در این صورت، با کوچک ترین ضربه یا ضربه آرامی، خودرو آسیب جدی می بیند.

سپر جلو کامیون را از کجا بخریم؟

برای خرید سپر جلو کامیون می توان به فروشگاه های لوازم یدکی مراجعه کرد. برای خرید سپر جلو کامیون نمی توان به هر لوازم یدکی مراجعه کرد! شما می توانید به هر فروشگاه لوازم یدکی بروید و قطعات داخلی و خارجی پراید را خریداری کنید ولی برای خرید قطعات داخلی و خارجی ماشین های سنگین و نیمه سنگین بایستی به فروشگاه های مخصوص رفت! از این جهت، اگر قصد خرید دارید می توانید به فروشگاه های لوازم یدکی ماشین های سنگین و نیمه سنگین مراجعه کنید.

قیمت سپر جلو کامیون

هر ماشین سنگین و نیمه سنگین، سپر جلوی مخصوصی دارد. برای خرید سپر جلو کامیون بایستی به مدل خودرو توجه شود و مطابق با مدل خودروی خود، سپری خریداری شود.

قیمت سپر جلو کامیون بسته به مدل کامیون، متغیر می باشد. برای خرید سپرهای وارداتی، نگران قیمت آن نباشید! علاوه بر سپرهای نو و دست اول، سپرهای دست دوم و استوک هم هستند که همگی اورجینال و اصل می باشند. از این رو، مشتریان می توانند سپرهای استوک را با قیمت مناسب تری تهیه کنند. در بازار، محصولات وارداتی و داخلی هم وجود دارند و مشتریان می توانند بسته به بودجه مد نظر خود، خرید نمایند. در نظر داشته باشید که محصولات فیک و تقلبی هم در بازار هستند که با قیمتی برابر با محصولات اورجینال به فروش می رسند. تشخیص محصولات فیک از محصولات اورجینال، سخت است. از این رو، بهتر است از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی ماشین های سنگین و نیمه سنگین، خرید نمایید.

استعلام قیمت لوازم یدکی های اورجینال

قیمت قطعات و لوازم یدکی ماشین های سنگین و نیمه سنگین بسته به قیمت دلار، متفاوت است. برای استعلام قیمت سپر جلو کامیون با کارشناسان ما، تماس بگیرید. لیست قیمت به روز را به صورت لحظه ای دریافت کنید. سپر جلوی کامیون بسته به برند و مدل کامیون، انواع و اقسام دارد. برای یک مدل ماشین سنگین، انواع سپر جلو با کیفیت های مختلف در قیمت های متنوع در بازار موجود است که مشتری می تواند بسته به بودجه مد نظر خود، یکی را انتخاب کند. اگر به دنبال حدود قیمت هستید، بایستی گفت که قیمت سپرهای جلو کامیون حدودا 10 میلیون می باشد که قیمت دقیق آن بایستی استعلام گردد.

اگر خرید سپر دست اول و نو برای شما، گران و هزینه بر است، می توانید سپرهای دست دوم و استوک را با قیمت های مناسبی تهیه کنید. در نظر داشته باشید که سپرهای فیک، بی کیفیت هستند و ظرف مدت کوتاهی، دچار خرابی می شوند و نیاز به تعویض پیدا می کنند. از این رو، توصیه می شود که فقط لوازم یدکی اورجینال تهیه نمایید. از قطعات اورجینال استفاده کنید! برای خرید لوازم یدکی اورجینال، عجله نکنید! اول، قیمت بگیرید و سپس خرید کنید.

پست قبلی

مزایا و معایب کامیون فوتون (+بررسی ارزش خرید)

پست بعدی

بزرگترین وارد کننده قطعات بدنه کامیون و کامیونت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید