قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ

قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ

معمولا قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ نسبت به خود کامیونی که از کارخانه بیرون می آید، فرق می کند. کامیون های تولید شده، بدون اتاق ویژه حمل بار به بازار عرضه می شوند. صاحبان انواع کامیون های دانگ فنگ، فاو، کاویان، ایسوزو و فوتون باید از شرکت های سازنده انواع اتاق حمل بار، آن را سفارش دهند. در واقع هر وسیله باربری به یک قسمتی نیاز دارد تا بار را در آن قرار داد. به این قسمت اتاق بار (کابین) یا به اختصار اتاق می گویند. این اتاق ها طوری طراحی شده اند که به قسمت عقب اتومبیل های باربری مانند کامیون، نیسان، کامیونت، کشنده و تریلر نصب می شوند. آنها برای جابه جایی انواع بار در سطح برون شهری و درون شهری طراحی شده اند. اتاق کامیون ها با توجه به مدل و کاربری آنها ساخته شده و دارای انواع مختلفی می باشند. اتاق بارها در اشکال چوبی، فلزی و چادری در ایران ساخته می شوند و قابل استفاده برای تمام ماشین های حمل بار هستند.

تعیین قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ دخیل هستند. از زمانی که تولید انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین دانگ فنگ در ایران کلید خورده است، مجموعه های مختلفی در ساخت انواع اتاق محصولات دانگ فنگ فعالیت می کنند. بهای تمام شده اتاق های ساخته شده بر اساس یک سری معیار مشخص می شوند. برای مثال ساخت اتاق حمل، مخصوص چه نوع ماشینی است؟ آیا اتاق حمل بار برای ماشین های سبک مانند وانت یا نیسان طراحی شده اند یا برای انواع ماشین های سنگین مانند کامیون، کامیونت، کمپرسی یا تریلر در نظر گرفته شده است.

همچنین نوع باری که در اتاق ها قرار خواهند گرفت در قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ تاثیر می گذارند. اتاق های حمل بار برای مصارف گوناگونی چون حمل مواد غذایی، حمل صنایع فلزی، مواد شیمیایی، اتاق حمل ویژه کامیون و مصالح ساختمانی ساخته شده اند. ابعاد و اندازه اتاق، کیفیت اتاقک ها و نوع کاربری آنها نیز جزو عوامل تاثیرگذار در قیمت آنها می باشد. برای مثال اتاق سردخانه ای و معمولی کاملا با یکدیگر فرق می کنند. متریالی که در تولید انواع اتاق های کامیون مورد استفاده قرار می گیرند، با یکدیگر تفاوت دارند. مهم ترین ویژگی آنها در این است که در عین سبک بودن، بتوانند وزن زیادی را تحمل کنند.

جمع بندی مطالب

قیمت اتاق یکی از مهم ترین پارامترهایی است که صاحبان انواع ماشین های باری به آن توجه دارند. قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ نیز با توجه به مدل و نوع کاربری آن متفاوت می باشد. علاوه بر اینکه در تعیین قیمت اتاق، نوع کاربری و مدل تاثیر دارد، فاکتورهای دیگری نیز مورد توجه قرار می گیرند. این عوامل عبارت هستند از:

  • کیفیت متریال به کار رفته در ساخت اتاق
  • ابعاد و اندازه اتاق ( واضح است که قیمت اتاق های خودروهای بزرگتر مثل کامیون گران تر می باشد.)
  • نوع خودرو (سنگین، نیمه سنگین و سبک): کامیون ها و خاورها جزو ماشین های نیمه سنگین هستند.
  • نوع باری که باید حمل شود: هر چقدر که وزن بار حمل شده بیشتر باشد، باید از ماشین هایی با اتاق های بزرگتر استفاده کرد.
  • مسافت حمل بار: در صورتی که برای حمل بار مسافت طولانی است، باید از اتاق هایی با متریال بادوام تر استفاده شود.
  • سبک بودن اتاق کامیون: بارزترین آیتم یک اتاق بار این است که حتما سبک بوده و در عین حال تحمل وزن سنگین را داشته باشد.

دو مدل کامیون T375 و T300 در ایران بیشترین عرضه را دارد و قیمت اتاق کامیون دانگ فنگ با توجه به مدل های آن تعیین می شود.  

اتاق حمل بار دانگ فنگ
پست قبلی

مشکلات رانندگان خودروهای سنگین

پست بعدی

قطعات پرمصرف ماشین سنگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید